Optymalizacja sklepów internetowych

Założenie sklepu internetowego nie wymaga tylko pragnienia. Wbrew pozorom to dość nieproste przedsięwzięcie. Znaczenie w nim ma wiele czynników, o których startujący w świecie wirtualnego handlu laik, nie ma zielonego pojęcia. Nie wystarczy mieć dobrego asortymentu. Powinno się mieć porządną stronę. Dopiero genialna strona przynosi zyski. Czy można wpłynąć na wzrost sprzedaży online? Na pewno ze tak! Jest na to kilka warunków. Spełnienie jednego ma możliwość przynieść nieznaczny efekt. Działanie kompleksowe może przynieść przeliczalne i widoczne zyski.

Wielkość sprzedaży w Internecie mierzy się za radą tak zwanego współczynnika przemian. Współczynnik ten to nic innego jak stosunek ilości nabywców odwiedzających sklep do ilości tych, którzy zdecydują się na zrobienie zakupów. Im jest on większy, tym sprzedaż jest większa. Czy można wpłynąć na wzrost współczynnika konwersji? Z całą pewnością, że tak! Niezbędne są w tym celu funkcjonowania, które zachęca potencjalnego klienta sklepu online do zakupów. Dobrym na to sposobem są wszelkiego rodzaju akcje promocyjne. Upusty cenowe, rabaty, oferty łączone czy kody rabatowe skutecznie zachęcają klienta do zakupów. Wzrost sprzedaży online może nastąpić dzięki wprowadzeniu atrakcyjnych cen przesyłek. Dużym powodzeniem cieszą się przesyłki gratisowe. Niekiedy użytkownik sklepu internetowego kupuje produkt droższy, bo ten posiada darmową alternatywę dostawy. W dużej liczbie przypadków o narastaniu czynnika przekształceń decydują szczegółowe opisy i zdjęcia sprzedawanych produktów. Lakoniczne informacje i jedno zdjęcie towaru rzadko przemawia do zainteresowanego. Treściwy opis, poparty zdjęciami przedmiotu z różnych stron skuteczniej zachęca do zakupu.

Warto sprawdzić: wzrost sprzedaży online.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s